Städfirma med telefonpassning

Välkommen som kund till iTell!

Våra erfarna personal tillser att varje kundsamtal hanteras professionellt med hög service vilket leder till nöjdare kunder!

Kundtjänstlösningar anpassade för serviceyrken inom städning/lokalvård

Servicetjänster inom städning eller lokalvård har blivit väldigt populärt i samhället överlag senaste åren och med anledning till pandemin har fler och fler arbetat hemma och man väljer därmed att prioritera sin privata tid till andra saker än att ta hand om just hemmet. Arbetet med att hålla ordning i hemmet tar mycket tid i anspråk, så varför inte anlita någon som likt Er är experter inom sitt område?

Det statliga ROT avdraget medför att det är ekonomiskt möjligt vilket leder till att Ni får fler förfrågningar och kunder som förväntar sig en lika bra service via telefon som på plats i sitt hem.

Här kommer iTells olika skräddarsydda tjänster väl ”till pass” där våra erfarna telefonister är utbildade att hantera just kundförfrågningar, svara på allmänna frågor, beskriva era tjänster i korthet, ta emot uppgifter för meddelanden etc.
Listan kan göras lång och det är Ni som själva vet vad just Ni behöver frilägga tid på för att fokusera på kärnverksamheten.

Det är viktigt att prioritera rätt bland kunders olika behov och förfrågningar! iTells telefonister kan ses som en ”sekreterare på distans” som alltid finns tillhands vid de tillfällen ni behöver och samtidigt får era kunder ett personligt och trevligt bemötande.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal med hög kompetens och effektivitet och bedömer ärendets karaktär efter Era specifika riktlinjer. Era kunder bemöts av en trevlig och serviceinriktad telefonist och ärendet hanteras enligt gällande direktiv/prioritet på ärendet.

Vid koppling av samtalet förmedlas ärendet och fullständigt namn på den inringande efter era önskemål.

Vid meddelande noteras kundens informationen ”kortfattat men innehållsrikt” enligt gällande direktiv och förmedlas via E-Mail/SMS/FAX.
Önskar Ni ta emot samtal under vissa telefontider tillser vi att kundernas samtal kopplas fram under specifik tid / övrig tid noteras ett meddelande enligt ovan direktiv Det finns många alternativ till hantering vilket Vi är lyhörda att tillgodose.

iTells telefonister är välutbildade och innehar stor erfarenhet av liknande uppdrag och erbjuder en hög servicenivå med flexibilitet, helt beroende på hur Ni vill att vi ska hantera Era samtal!

En komplett tjänst

iTell erbjuder en komplett helhetslösning för ert företag oavsett antal medarbetare eller placering

  • Besvara samtal från kunder enligt direktiv
  • Vidarekoppla samtal enligt önskemål/riktlinjer/telefontider/specifika kunder/avbokningar/nya kunder etc.
  • Ta emot meddelanden
  • Förmedla information efter direktiv
  • Vägleda nya kunder och samverka för att skapa nya uppdrag

organisation-office-icon

Stor erfarenhet av telefontjänster

  • Verksamma sedan 2002 inom sektorn telefonservice, svarstjänster, sekreterare på distans mm.
  • Telefonisten arbetar i ett skräddarsytt program som medför stor flexibilitet i samtalshanteringen
  • Flerspråkiga telefonister
  • Debitering sker per samtal eller per minut
  • Goda referenser inom liknande branschområde
  • Rörligt avtal (3 månader) med möjlighet att använda tjänsten när ni har behov

Varför iTells lösning

I alla företag behöver personalens specialistkunskaper nyttjas på rätt sätt och det kan vara kritiskt för en kund eller ett uppdrag om det inte fungerar tillfredsställande för alla parter när man inte får arbeta ostört och fokuserat. Samtidigt måste nya kunders samtal och ev. ärenden/ frågor besvaras vilket iTells personal är väl insatta i och kan hantera och bedöma beroende på ärendets karaktär.

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden.
Med iTells tjänster är ni alltid informerad enligt era önskemål och Vi bidrar till ökad tillgänglighet, vilket skapar lönsammare affärer och Ni sparar tid och resurser!

Öppettider

iTell svarar normalt vardagar mellan 07.00-18.00 (ordinarie avtal) men har öppet dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift men har även Danska, Finska, och Norska medarbetare.
Önskar ni något annat språk? Vänligen kontakta oss.






    Stockholm city skyline