Chatt på din hemsida

En chatt på er hemsida ger snabb och personlig service till era kunder

Med en chatt på er hemsida ger ni snabb och personlig service till era kunder. På så sätt ökar möjligheten att på ett enklare sätt fråga besökaren vad de behöver hjälp med och etablera en första kontakt med kunden.

Dagens kunder beslutar sig allt fortare och tröttnar när de stöter på motstånd. Detta gör det viktigare och viktigare att fånga upp alla kunder oavsett vilken kanal de väljer att nå er via. Har ni råd att inte ha en chatt på er hemsida som kan fånga en kund innan denne tröttnar?

iTell kan hjälpa er att sätta upp er egen chatt och vår erfarna personal kan både snabbt och professionellt hjälpa era kunder rätt, oavsett om de endast söker information eller vill beställa något.

Vi tar hand om din chatt på hemsidan

Vilket ökat mervärde medför en chatt via hemsidan? 

  • Snabb och professionell kundservice är väldigt viktigt och ibland avgörande för att bibehålla en lojal och långsiktig kundrelation. Det är inte helt ovanligt att vissa produkter och tjänster genererar fler frågor än vad kunden initialt tänkt sig och då kan det vara avgörande för kunden, vilken leverantör de snabbt och enkelt kan få relevanta svar från.
  • Utökade öppettider, snabbare svar på enklare frågor från dina besökare på hemsidan i realtid, ger nöjdare kunder!
  • Vi fångar upp kunden direkt när de surfar in på Er hemsida. Oavsett hur många besökare du får in på hemsidan är det normalt väldigt få som verkligen tar kontakt.
  • Enklare att ta kontakt med ett företag via en chatt istället för att ringa, fylla i ett kontaktformulär eller eposta, vilket är viktigt inför ett första köp.
  • Reklamationsärenden, faktura frågor, öppettider eller hur man enklast tar sig till er, kan enkelt besvaras via en chatt.
  • Behovsanalysen vad kunden specifikt behöver kan enkelt analyseras via en chatt. Telefonisten kan enkelt fråga kunden vad deras behov är och på så sätt guida till rätt del av hemsidan eller lämplig kontaktperson.
  • Se chatten som en möjlighet att ligga steget före och visa att ni ligger i framkant när det gäller god kundservice och tillgänglighet.






    Stockholm city skyline