Arbetar ni under tidspress och hinner inte med att besvara alla kundförfrågningar!

Välkommen som kund till iTell!
Våra erfarna telefonister tillser att varje kundsamtal
hanteras med hög service och kopplas till rätt person inom företaget.

Kundtjänstlösningar anpassade för er bransch enligt era behov!

Industribranschen och tillverkning av råvaror som omvandlas till olika produkter är en komplex bransch med olika behov beroende på tillgång och efterfrågan. Utveckling sker ständigt –  vilket ställer höga krav på nya produktionsmetoder samt ökad kompetens hos medarbetaren och dess kommunikation med samtliga involverade parter.

Stor erfarenhet av telefontjänster

  • Verksamma sedan 2002 inom sektorn telefonservice, svarstjänster, sekreterare på distans mm.
  • Telefonisten arbetar i ett skräddarsytt program som medför stor flexibilitet i samtalshanteringen
  • Flerspråkiga telefonister
  • Debitering sker per samtal eller per minut
  • Goda referenser inom liknande branschområde
  • Rörligt avtal (3 månader) med möjlighet att använda tjänsten efter behov

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning med hög kompetens och effektivitet samt förmedlar ärendet till rätt person genom samtal eller E-post/SMS alt. registrerar ärendet  i aktuellt ärendehanteringssystem. Detta medför ökade besparingar då ”störmomenten” blir färre med kortare ledtider och bättre fokus på leverans, som medför effektivitet i de egna leden gentemot kunden.
organisation-office-icon

iTell har lång erfarenhet av telefontjänster inom Industrisektorn med goda referenser!

iTell erbjuder en komplett helhetslösning för service och assistans dygnet runt till Era kunder!

Öppettider

iTell svarar normalt vardagar mellan 07.00-18.00 (ordinarie avtal) men har öppet dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska och Norska.

Varför iTells lösning

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Vanliga frågor om produkter eller närliggande ort för hyra samt utbud är återkommande ärenden där iTells handläggare enkelt kan lotsa kunderna och vägleda till bästa lösning. Intern personal kan fokusera på de specifika arbetsuppgifterna och serva kunderna vid behov utan återkommande avbrott och blir således mer effektiva vilket bidrar till ökad försäljning.
iTell bidrar med att samla in information och underlättar på så sätt för alla inblandade parter vilket skapar nöjdare kunder.






    Stockholm city skyline