Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!
Det unika är inte unikt längre – i år vinner tillgänglighet istället!
iTell kan hjälpa till att ta felanmälningar, joursamtal, hantera passagesystem och besvara era kunders eller hyresgästers frågor dygnet runt 365 dagar om året! All ärendehantering sker främst i befintligt kundsystem, alternativt kan vi skräddarsy en egen lösning för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter.
iTell besvarar frågor om fakturor, krediter, och utför nödvändig kontroll för kreditvärdighet innan ett köp kan genomföras.
iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning med hög kompetens och effektivitet samt förmedlar till rätt person alt. registrerar ärendet i aktuellt ärendehanteringssystem eller via E-post och SMS. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.
iTell besvarar samtal dygnet runt, 365 dagar om året och är kvalitetssäkrade för hantering av samtal på obekväm arbetstid och tillser alltid rätt bemanning för att avhjälpa ev. fel effektivt och korrekt beroende på hur akut ärendet anses vara.
iTells telefonister kan efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.
iTell hanterar ärenden från passage system som, ex. öppna portar, grindar för in/ut lastning, ankommande bokade besök etc. Telefonisten kontrollerar behörighet innan passage tillåts där även flertalet kunder är uppkopplade via kameror i realtid för att övervaka samtliga passager. Vid larmsamtal eller utryckning kan telefonisten vägleda kunden innan behörig väktare ankommer till platsen.
iTell, som ett av nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom fastighetsförvaltning och har goda referenskunder för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelningen för mer information, se nedan.