Kundtjänstlösningar för fastighetsbranschen

Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!

Det unika är inte unikt längre – i år vinner tillgänglighet istället!

Kundtjänstlösningar anpassade för fastighetsbranschen

Outsourcad kundtjänst speciellt anpassad för fastighetsbranschen. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning med hög kompetens och effektivitet samt förmedlar ärendet till rätt person genom samtal eller E-post/SMS alt. registrerar ärendet  i aktuellt ärendehanteringssystem. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Stor erfarenhet av kundtjänstuppdrag för fastighetsförvaltning

  • Felanmälningar
  • Bokningar
  • Joursamtal
  • Servicefrågor
  • Teknisk assistans
  • Ekonomifrågor

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.
organisation-office-icon

En tjänst för

Fastighetsförvaltning är drift och underhåll av allt från hyres- och bostadsrätter till kommersiella fastigheter, så som skolor, köpcentrum, kontor och lokaler samt dess tillhörande byggnader. iTell erbjuder en helhetslösning för service och assistans dygnet runt till Era kunder!

Varför iTells lösning

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Vanliga felanmälningar, dagliga frågor eller hjälp med inloggning är återkommande ärenden som iTells handläggare är experter på. Fastighetsförvaltare, projektledare eller upphandlare kan fokusera på sina uppgifter utan avbrott och kan då arbeta mer effektivt. iTell bidrar med att samla in information och underlättar på så sätt för alla inblandade parter vilket skapar nöjdare kunder.
Kundtjänstuppdrag kan hanteras på många olika sätt där iTells kundtjänstlösningar individuellt anpassas för er företagsverksamhet. iTells erfarna telefonister utbildas inom ert företag och kan därmed erbjuda era kunder bästa tänkbara telefoniservice och kundvård.
iTell ansvarig telefonist

Hur iTell kan hjälpa fastighetsförvaltningsbolag

iTell kan hjälpa till att ta felanmälningar, joursamtal, hantera passagesystem och besvara era kunders eller hyresgästers frågor dygnet runt 365 dagar om året! All ärendehantering sker främst i befintligt kundsystem, alternativt kan vi skräddarsy en egen lösning för kundtjänstuppdraget. Det finns inga begränsningar, bara möjligheter.

iTell ansvarig telefonist
iTell Ekonomifrågor och kreditkontroller

Ekonomifrågor

iTell besvarar frågor om fakturor, krediter, och utför nödvändig kontroll för kreditvärdighet innan ett köp kan genomföras.

Felanmälningar trasiga rör

Felanmälningar

iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning med hög kompetens och effektivitet samt förmedlar till rätt person alt. registrerar ärendet i aktuellt ärendehanteringssystem eller via E-post och SMS. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Felanmälningar trasiga rör
Support och kundtjänst telefonist

Joursamtal

iTell besvarar samtal dygnet runt, 365 dagar om året och är kvalitetssäkrade för hantering av samtal på obekväm arbetstid och tillser alltid rätt bemanning för att avhjälpa ev. fel effektivt och korrekt beroende på hur akut ärendet anses vara.

Frågor om hemmet

Servicefrågor

iTells telefonister kan efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.

Frågor om hemmet
Leverans porttelefon

Passage, larm och behörighet till specifika områden

iTell hanterar ärenden från passage system som, ex. öppna portar, grindar för in/ut lastning, ankommande bokade besök etc. Telefonisten kontrollerar behörighet innan passage tillåts där även flertalet kunder är uppkopplade via kameror i realtid för att övervaka samtliga passager. Vid larmsamtal eller utryckning kan telefonisten vägleda kunden innan behörig väktare ankommer till platsen.

Nöjda kunder med goda referenser

Goda referenser

iTell, som ett av nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom fastighetsförvaltning och har goda referenskunder för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelningen för mer information, se nedan.

Nöjda kunder med goda referenser






    Stockholm city skyline