Behöver Er kundtjänst hjälp med att hantera samtal, besvara mail, chatt eller övriga serviceärenden?

iTell är ett väletablerat kommunikationsföretag och erbjuder kundservicelösningar främst på skandinaviska språk samt engelska

Kundtjänstlösningar anpassade för Er verksamhet

Outsourcad kundtjänst speciellt anpassad för Er specifika verksamhet. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning/chat med hög kompetens och effektivitet samt registrerar ärendet i aktuellt ärendehanteringssystem. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Stor erfarenhet av kundtjänstuppdrag inom olika branscher:

  • Hårvård och smink
  • Kläder
  • Skor
  • Hälsoprodukter/artiklar
  • Sport utrustning
  • Tidningar och magasin/ prenumerationer

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.
organisation-office-icon

En tjänst för

Kundservice som begrepp kan avse många olika branscher eller typ av produkter/tjänster och iTell erbjuder en skräddarsydd helhetslösning för service och assistans även om så önskas dygnet runt till Era kunder!

Varför iTells lösning

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Vanliga ärenden och återkommande frågor som hjälp med beställning, lager status, när en vara beräknas komma i lager igen eller när ett paket/beställning förväntas ankomma är återkommande ärenden som iTells handläggare sedan tidigare är vana att hantera och enkelt kan utföra åt just Ert företag. Nyckelpersoner kan fokusera på andra mer specifika uppgifter utan avbrott och kan således också arbeta mer effektivt. iTell bidrar med att samla in information och underlättar på så sätt för alla inblandade parter vilket skapar nöjdare kunder.
Kundtjänstuppdrag kan hanteras på många olika sätt där iTells kundtjänstlösningar individuellt anpassas för Er företagsverksamhet och Era önskemål. iTells erfarna telefonister utbildas inom Ert företag och kan därmed erbjuda era kunder bästa tänkbara telefoniservice och kundvård.
Telefonist callcenter kundservice

Hur iTell kan hjälpa just Ert företag

iTell besvarar inkommande samtal/ärende/felanmälan/beställning/chat med hög kompetens och effektivitet samt registrerar ärendet i aktuellt ärendehanteringssystem. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Telefonist callcenter kundservice
Kundservice ekonomifrågor ehandel

Ekonomifrågor 

iTell kan även besvara frågor om fakturor, krediter, utestående betalningar och utföra nödvändig kontroll för kreditvärdighet innan ett köp kan genomföras.

Leverans ekonomi kontakta kundtjänst

Lager, retur och leveransbesked

iTells telefonister besvarar lagerfrågor, noterar returer, felaktiga varor/trasiga varor, krediterar och skickar ut nya produkter till kund.

Vi besvarar även leveransfrågor och söker paket, utlämningsställe eller vilka andra leveransmöjligheter som finns att erbjuda.

Leverans ekonomi kontakta kundtjänst
E-handel kartonger kundservice

Servicefrågor

iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.

E-handel med kort

Goda referenser

iTell, som ett av nordens äldsta callcenterföretag, har många års erfarenhet av att serva företag inom e-handelsbranschen och har goda referenskunder för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelningen för mer information, se nedan.

E-handel med kort






    Stockholm city skyline