Telefoni- och servicetjänster - passande för handel och service av motorfordon

Genom att anlita iTell, -som erbjuder servicetjänster via telefon, underlättar och garanterar Vi att Era kunder får den hjälp i rätt tid och på rätt sätt oavsett när de kontaktar Er!

Hur kan ni på bästa sätt behålla era kunder?

Det unika är inte unikt längre – i år vinner tillgänglighet istället!

Kundtjänstlösningar anpassade för er verksamhet

iTell erbjuder flertalet kvalitativa tjänster som är kostnadseffektiva för er verksamhet, – eftersom debitering endast sker när tjänsterna används och er Kund verkligen är i behov av att få kontakt med Er. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal / ärende / service / felanmälan / beställning / med hög kompetens och effektivitet samt registrerar eller förmedlar / kopplar till rätt avdelning beroende på ärendets karaktär. Vi kan registrera en serviceorder, beställning eller liknande ärende direkt i ert aktuella ärendehanteringssystem.  iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade.

Förslag på ärenden iTells telefonister är vana att boka och hantera:

  • Provkörning av specifik bil / modell
  • Boka möte med säljare (ex, inbyte av befintlig bil i samband med köp av NY)
  • Finansieringsmöte (vid köp av NY bil)
  • Däckbyte (sommar / vintersäsong)
  • Skadeanmälan (skador invändigt och utvändigt för besiktning, stöld etc.)
  • Glasbyte (laga stenskott)
  • Garantiärenden

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.
organisation-office-icon

En tjänst för

iTell erbjuder en skräddarsydd helhetslösning för service och assistans när ert behov finns vilket även om så önskas kan erbjudas dygnet runt till Era kunder!

Varför iTells lösning

Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Vanliga ärenden och återkommande frågor som hjälp med anmälan, order, boka tid eller återkommande vanliga frågor som iTells handläggare sedan tidigare är vana att hantera och enkelt kan utföra åt just Ert företag. Nyckelpersoner kan fokusera på andra mer specifika uppgifter utan avbrott och kan således också arbeta mer effektivt. iTell bidrar med att samla in information och underlättar på så sätt för alla inblandade parter vilket i sin tur skapar nöjdare kunder.
Uppdraget kan hanteras på många olika sätt där iTells skräddarsydda lösningar individuellt anpassas för däck- och bilförsäljning. iTells erfarna telefonister utbildas inom Ert företag och kan därmed erbjuda era bilintresserade kunder bästa tänkbara telefoniservice och kundvård.
Bilförsäljning telefoni

Hur iTell kan hjälpa ert företag

iTell servar era kunder via telefon, mail eller chatt och kan utföra ärenden som boka service, provkörning, däckbyte, skadehantering, reservdelsfråga eller varför inte vägleda kunden till en säljare för att köpa en ny bil eller byta in befintlig?

iTell är ett väletablerat och modernt kommunikationsföretag som erbjuder telefonilösningar främst på skandinaviska språk samt engelska.

Bilförsäljning telefoni
iTell boka service

Servicefrågor

iTells telefonister kan även efter era anvisningar besvara frågor, som en ”first line support”, vägleda kunden enligt behov och besvara specifika frågor enligt direktiv och anvisningar.

iTell ger glada kunder

Goda referenser i fordonsbranschen

iTell, som ett av Nordens äldsta callcenter företag, har många års erfarenhet av att serva företag inom kundservicesektorn för butik och handel och har goda referenskunder inom fordonsbranschen för bästa kvalité. Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information, se nedan.

iTell ger glada kunder






    Stockholm city skyline