Våra erfarna sekreterare tillser att varje klientsamtal hanteras professionellt,
– enligt förmedlade riktlinjer beroende på ärende.
Vid meddelande noteras klientens information ”kortfattat samt innehållsrikt” enligt gällande direktiv och förmedlas via E-Mail/SMS/FAX.
Önskar Ni ta emot samtal under vissa telefontider tillser vi att klienternas samtal kopplas fram under specifik tid / övrig tid noteras ett meddelande enligt ovan direktiv.
iTells telefonister är välutbildade, innehar stor erfarenhet av liknande uppdrag och erbjuder en hög servicenivå med flexibilitet, helt beroende på hur Ni vill att vi ska hantera Era samtal!
Välkommen till Responda Group
Vi är stolta över att meddela att iTells Svarsservice numera är en del av Responda Group. Detta innebär ännu bättre service och fler resurser för att möta dina behov.
Om du har några frågor eller behöver hjälp med något, tveka inte att kontakta via cco-team-directclient-ss@respondagroup.com. Vi finns här för att hjälpa dig!
Tack för att du är en del av vår resa. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår nya hemsida www.respondagroup.se/itell där hittar du mer information om oss och våra tjänster.