Välkommen som kund till iTell!

Våra erfarna sekreterare tillser att varje klientsamtal hanteras professionellt,
– enligt förmedlade riktlinjer beroende på ärende.

Kundtjänstlösningar anpassade för Advokatkontor och Juristbyråer!

I arbetet som Advokat eller Jurist är Din tid och kunskap dyrbar och det är viktigt att prioritera rätt bland klienters olika behov och förfrågningar! iTells telefonister kan ses som en ”sekreterare på distans” som alltid finns tillhands vid de tillfällen ni behöver och samtidigt får era klienter ett personligt och trevligt bemötande.

Beskrivning av tjänst

iTell besvarar inkommande samtal med hög kompetens, effektivitet och bedömer ärendets karaktär efter Era specifika riktlinjer. Era klienter, myndighet, polis etc. hanteras enligt gällande direktiv/prioritet på ärendet. Vid koppling av samtalet förmedlas ärendet och fullständigt namn på den inringande efter era önskemål.

Vid meddelande noteras klientens information ”kortfattat samt innehållsrikt” enligt gällande direktiv och förmedlas via E-Mail/SMS/FAX.

Önskar Ni ta emot samtal under vissa telefontider tillser vi att klienternas samtal kopplas fram under specifik tid / övrig tid noteras ett meddelande enligt ovan direktiv.

iTells telefonister är välutbildade, innehar stor erfarenhet av liknande uppdrag och erbjuder en hög servicenivå med flexibilitet, helt beroende på hur Ni vill att vi ska hantera Era samtal!

En komplett tjänst för Advokat- och Juristbyråer!

iTell erbjuder en komplett helhetslösning för ert Advokat eller Juristkontor oavsett antal medarbetare eller placering

  • Besvara samtal från klienter, myndigheter, polis eller annan part
  • Vidarekoppla samtal enligt önskemål/riktlinjer/telefontider/specifika klienter etc.
  • Ta emot meddelanden
  • Förmedla information enligt direktiv
  • Vägleda nya klienter och verka för att skapa nya uppdrag

organisation-office-icon

Stor erfarenhet av telefontjänster

  • Verksamma sedan 2002 inom sektorn telefonservice, svarstjänster, sekreterare på distans mm.
  • Telefonisten arbetar i ett flexibelt skräddarsytt program som medför stor flexibilitet i samtalshanteringen
  • Flerspråkiga telefonister
  • Debitering sker per samtal eller per minut
  • Goda referenser inom liknande branschområde
  • Flexibelt avtal (3 månader) med möjlighet att använda tjänsten när ni har behov.

Varför iTells lösning

Som Advokat eller Jurist behöver dina specialistkunskaper nyttjas på rätt sätt och det kan vara kritiskt för ett mål och dess utgång om man inte får arbeta ostört och fokuserat. Samtidigt måste övriga klienters frågor besvaras vilket iTells personal är väl insatta i och kan hantera och bedöma beroende på ärendets karaktär.
Interna resurser är oftast viktiga nyckelpersoner och behövs för att hantera specifika ärenden. Ni sparar tid, resurser och riskerar inte att missa en viktig klient/nytt mål eller information om bokade förhandlingar eller förändringar som kan ske med kort varsel.
Med iTells tjänster är ni alltid informerad enligt era önskemål och Vi bidrar till ökad tillgänglighet, vilket skapar lönsammare affärer!

Öppettider

iTell svarar normalt vardagar mellan 07.00-18.00 (ordinarie avtal) men har öppet dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift men har även Danska, Finska, och Norska medarbetare.
Önskar ni något annat språk? Vänligen kontakta oss.






    Stockholm city skyline