Kundserviceanpassade tjänster, - avseende gåvor från privatpersoner och företag

iTell kan på ett personligt och professionellt sätt hjälpa till att ta emot gåvor till olika typer av organisationer, föreningar eller enskilda specifika insamlingsfonder

Kundservicelösningar anpassade för insamlingsverksamhet

Outsourcad kundservice speciellt anpassad för varje enskild organisation där iTells vana medarbetare registrerar gåvan i aktuellt kundsystem och tillser att personen som lämnar gåvan är väl insatt i hur aktuella medel kommer tillhanda och hjälper de behövande. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med.

Beskrivning av uppdrag/tjänst

iTell besvarar det inkommande samtalet med hög kompetens och personligt bemötande och registrerar gåvan i aktuellt ärendehanteringssystem. iTells handläggare arbetar alltid i realtid vilket medför att samtliga parter är uppdaterade och informerade. Handläggaren informerar även (om så önskas) i samband med registreringen, – vad gåvan betyder för föreningen/organisationen och uppmuntrar till att fortsätta ge gåvor och sprida budskapet vidare till vänner och bekanta för att öka medvetandet och det ständiga behovet av hjälp från utomstående.

Stor erfarenhet av kundserviceuppdrag

iTells handläggare har arbetat med många olika likvärdiga uppdrag och har goda referenser och hög kunskap inom området. Vårt mål är att skapa en långvarig och förtroendefull relation, – genom att på ett professionellt och personligt sätt representera just Ert varumärke och fullfölja Era mål och visioner.

Öppettider

iTell svarar dygnet runt, 365 dagar om året!

Språk

iTell svarar främst på Svenska och Engelska i tal och skrift. Önskar ni andra språk kan vi erbjuda Danska, Finska, Norska och Spanska.

Varför ska ni anlita iTell

iTells tjänster kan erbjudas enligt din förening, organisation, fond eller stiftelses behov och anpassas helt efter säsong eller insamlingsperioder. iTells handläggare innehar en hög kompetens och professionalitet och bolagets personalomsättning är nästan obefintlig, – vilket medför att personalen är utbildade, arbetar efter fastställda riktlinjer samt innehar en hög servicenivå.

Erbjudande!
25% rabatt i 6 månader

Ring oss för mer information - 0200 210 230
Outsourcad kundservice speciellt anpassad för varje enskild organisation där iTells vana medarbetare registrerar gåvan i aktuellt kundsystem och tillser att personen som lämnar gåvan är väl insatt i hur aktuella medel kommer tillhanda och hjälper de behövande. Se mer info nedan vad vi kan hjälpa till med. iTells erfarna telefonister utbildas för Ert specfika uppdrag och kan därmed erbjuda Era kunder bästa tänkbara kundservice!
Telefonist gåvor lärare Afrika

Hur iTell kan hjälpa föreningar att ta emot gåvor

iTell kan hjälpa till att ta ta emot gåvor, genomföra kampanjer och besvara era givares och inringandes frågor dygnet runt 365 dagar om året! All ärendehantering sker främst i befintligt kundsystem, alternativt kan iTell skräddarsy en egen lösning för uppdraget (uppstartsavgift för projekt samt timdebitering utgår för dessa projekt)  Det finns inga begränsningar, bara möjligheter.

Telefonist gåvor lärare Afrika
Gammal man välgörenhet

iTell etablerades redan 2002 och har lång erfarenhet inom telefoni

iTells handläggare har flera års erfarenhet av insamlingsarbete åt ideella organisationer och föreningar och fungerar normalt som en länk mellan givare och organisationen. iTells handläggare tillser att alla inringade får ett personligt, trevligt och hjälpsamt bemötande, allt för att era givare ska känna sig trygga och få bästa möjliga upplevelse och vilja återkomma igen.

Välgörenhet rädda djur och miljö

iTells mål

iTells mål är att en långvarig och förtroendefull relation ska skapas genom att på ett professionellt och personligt sätt representera Ert varumärke och fullfölja Era visioner.

Hjälp elefanter som leker
Gåvor till bättre miljö

Enkel driftsättning

Ert växelnummer/gåvonummer vidarekopplas till ett specifikt svarsnummer på iTell och besvaras enligt de riktlinjer som förmedlats där handläggarna som är dedikerade att hantera samtalen är utbildade och kunniga inom uppdraget.

Händer med goda referenser

Goda referenser

iTell, är ett av Nordens äldsta callcenter företag som etablerades redan 2002. VI har många års erfarenhet av att serva organisationer och stiftelser för välgörenhet och har goda referenskunder för bästa kvalité och bemötande.  Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information så berättar vi gärna mer.

Välkommen som kund till iTell!

Händer med goda referenser






    Stockholm city skyline