iTell kan på ett personligt och professionellt sätt hjälpa till att ta emot gåvor till olika typer av organisationer, föreningar eller enskilda specifika insamlingsfonder
iTell kan hjälpa till att ta ta emot gåvor, genomföra kampanjer och besvara era givares och inringandes frågor dygnet runt 365 dagar om året! All ärendehantering sker främst i befintligt kundsystem, alternativt kan iTell skräddarsy en egen lösning för uppdraget (uppstartsavgift för projekt samt timdebitering utgår för dessa projekt) Det finns inga begränsningar, bara möjligheter.
iTells handläggare har flera års erfarenhet av insamlingsarbete åt ideella organisationer och föreningar och fungerar normalt som en länk mellan givare och organisationen. iTells handläggare tillser att alla inringade får ett personligt, trevligt och hjälpsamt bemötande, allt för att era givare ska känna sig trygga och få bästa möjliga upplevelse och vilja återkomma igen.
iTells mål är att en långvarig och förtroendefull relation ska skapas genom att på ett professionellt och personligt sätt representera Ert varumärke och fullfölja Era visioner.
Ert växelnummer/gåvonummer vidarekopplas till ett specifikt svarsnummer på iTell och besvaras enligt de riktlinjer som förmedlats där handläggarna som är dedikerade att hantera samtalen är utbildade och kunniga inom uppdraget.
iTell, är ett av Nordens äldsta callcenter företag som etablerades redan 2002. VI har många års erfarenhet av att serva organisationer och stiftelser för välgörenhet och har goda referenskunder för bästa kvalité och bemötande. Vänligen kontakta vår säljavdelning för mer information så berättar vi gärna mer.
Välkommen som kund till iTell!